Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ Νίκος Ραφαηλίδης

Ένα βιβλίο μικρό μα γεμάτο ουσία. Πάντα μου άρεσαν τα μικρά βιβλία. Τους είχα σαν να λέμε, εμπιστοσύνη. Αγόρασα το βιβλίο του Νίκου Ραφαηλίδη στην πρώτη του παρουσίαση στην Αθήνα. Με τράβηξε το εξώφυλλο που αργότερα έμαθα πως είναι έργο του ίδιου του συγγραφέα. Μιλάμε λοιπόν για ένα πολυτάλαντο νέο παιδί που ξεκινά να μπαίνει στα μονοπάτια της λογοτεχνίας με ένα πολύ ιδιαίτερο έργο.
Εγώ είχα την τύχη να τον γνωρίσω προσωπικά. Η ταπεινή μα πρόσχαρη φυσιογνωμία του με κέρδισε από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μας. Ένα παλικάρι μόλις είκοσι ενός ετών με πολλές ανησυχίες και πολλά ταλέντα. Αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ένας υπέροχος σκιτσογράφος,ηθοποιός και πολλά άλλα.
Το βιβλίο μας μιλά για την ερωτική απογοήτευση. Για τον πειραματισμό προς χάρη της πρώτης. Για όλα όσα βασανίζουν έναν νεαρό στα τριάντα φεύγα που ζητά η ζωή να του δώσει ευκαιρίες. Το θέμα του ευρηματικό. Η γραφή του γλαφυρή γεμάτη εικόνες. Η ιστορία του Νίκου με κέρδισε. Είναι από εκείνες που λες ότι τις έχεις ζήσει. Τουλάχιστον τα γεγονότα που περιγράφει και αφορούν την πραγματική ζωή. Διότι περιέχει και το φανταστικό στοιχείο το οποίο του προσδίδει αγωνία. Δεν θέλω να γράψω πολλά μη χαλάσω την μαγεία. Ο Νίκος Ραφαηλίδης είναι μια πένα που έχει να δώσει πολλά. Το δε βιβλίο ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ εγώ θα ήθελα να έχει και συνέχεια....
Νίκο μου ευχαριστώ, το ευχαριστήθηκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου